Social Pathology and Prevention 2016, 2(1):77-80
PRESCHOOL CHILD IN SOCIALLY EXCLUDED ENVIRONMENT
- doc. PaedDr. Eva ©otolová, Ph.D., Faculty of Education, Charles University in Prague, Department of Special Education, Magdalény Rettigové 4, 116 39 Praha 1, The Czech Republic, eva.sotolova@pedf.cuni.cz
Kolaříková, M. (2015). Dítě předąkolního věku v prostředí sociální exkluze. [Preschool Child in Socially Excluded Environment]. Opava: Silesian University in Opava.
Zveřejněno: 1. březen 2016 Zobrazit citaci
Reference
- Bartoňová, M. (2009). Strategie ve vzdělávání ľáků se sociálním znevýhodněním se zřetelem na romské etnikum v počátečním vzdělávání. [Strategy for the Education of Pupils with Social Disadvantage with Regard to the Roma Ethnicity in Initial Education]. Brno: Masaryk University.
- Kaleja, M. (2015). (Ne)připravený pedagog a ľák z prostředí sociální exkluze. [(Un) prepared Teacher and Pupil from the Environment of Social Exclusion]. Opava: Silesian University in Opava.
- Liégeois, J. P. (1995). Rómovia, cigáni, kočovníci. [Roma, Gypsies, Travelers]. Bratislava: Informačné a dokumentačné stredisko o Rade Európy [Information and Documentation Centre about Council of Europe], Academia Istropolitana, Charis.
- Petrasová, A., & et al. (2012). Analýza vzdelávacích potrieb pedagogických a odborných zamestnancov základných ąkôl. [Analysis of Educational Needs of Pedagogical and Professional Staff of Elementary Schools]. Bratislava: Metodicko-pedagogické centrum. [Methodical-pedagogical centre].
- Portik, M. (Ed.). (2001). Rómske etnikum v systéme multikultúrnej edukácie: zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. [Roma Ethnicity in the Multicultural Education System: Proceedings of the International Scientific Conference], Preąov, 21 September 2000, Preąov: Faculty of Education of University of Preąov.
- ©otolová, E. (2011). Vzdělávání Romů. [Education of the Roma]. Prague: Karolinum.
- Zezulková, E. (2015). Vybrané faktory komunikační kompetence ľáků v primárním vzdělávání. [Selected Factors of Communication Competence of Pupils in Primary Education]. Opava: Silesian University in Opava.
Tento článek je publikován v reľimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), která umoľňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.