Social Pathology and Prevention 2018, 4(1):65-67

EVALUATION: TRUST, DIALOGUE, PROGRESSION

Marcela Otavová
Primary School and Kindergarten Horka nad Moravou

Košťálová, H., & Straková, J. et al. (2008). Hodnocení: důvěra, dialog, růst [Evaluation: Trust, Dialogue, Progression]. Prague: SKAV.

Zveřejněno: 23. září 2019  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Otavová M. EVALUATION: TRUST, DIALOGUE, PROGRESSION. Social Pathology and Prevention. 2018;4(1):65-67.
Stáhnout citaci

Reference

  1. Hattie, J., & Timperley, H. (2007). The power of feedback. Review of educational research, 77(1), 81-112. Přejít k původnímu zdroji...
  2. Košťálová, H. (2010). Vybrané kapitoly pro rozvoj pedagogických dovedností [Selected Chapters for the Development of Teaching Skills]. Prague: Oeconomica.
  3. Košťálová, H., Miková, Š., & Stang, J. (2012). Školní hodnocení žáků a studentů: se zaměřením na slovní hodnocení [The Assessment of School Pupils and Students: Focusing on Verbal Evaluation]. Prague: Portál.
  4. Kritické myšlení [Critical Thinking]. (n.d.). Retrieved from http://www.kritickemysleni.cz
  5. Otavová, M. (2016). Role pedagogického mentora ve zvyšování profesních kompetencí učitele základní školy [Role of Educational Mentor in Enhancing Professional Competencies of Primary School Teachers]. E-Pedagogium, 2016(3), 65-74. Retrieved from https://www.pdf.upol.cz/veda/odborne-casopisy/e-pedagogium/ Přejít k původnímu zdroji...
  6. Otavová, M. (2017). Efektivní strategie zvyšování profesních kompetencí pedagoga v primárním vzdělávání [An Effective Strategy for the Enhancement of Professional Competences of Teachers in Primary Education]. Magister, 2017(2), 53-62.
  7. Pomáháme školám k úspěchu [Helping Schools Succeed]. (n.d.). Retrieved from https://www.kellnerfoundation.cz/en/helping-schools-succeed
  8. Timperley, H. (2008). Teacher professional learning and development. Geneva: International Bureau of Education.
  9. Timperley, H. (2011). Using student assessment for professional learning. Melbourne: Department of Education and Early Childhood Development.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.