Social Pathology and Prevention 2015, 1(1):69-81 | DOI: 10.25142/spp.2015.006
DOES THE COMPULSORY LAST PRESCHOOL YEAR PRESENT A SOLUTION FOR SOCIALLY HANDICAPPED CHILDREN?
- Mgr. Marta Kolaříková, Ph.D., Faculty of Public Policies, Silesian University in Opava, The Institute of Pedagogical and Psychological Sciences, Bezručovo náměstí 885/14, 746 01, Opava, Czech Republic, marta.kolarikova@fvp.slu.cz
Zveřejněno: 1. březen 2015 Zobrazit citaci
Reference
- Comenius, J. A. (1964). Informatorium školy mateřské [Information Bank for Nursery Schools]. Prague: SPN.
- Čada, K. et al. Analýza sociálně vyloučených lokalit v ČR. [Analysis of Socially Excluded Localities in the Czech Republic]. [online]. Accessed 10th August 2015. http://www.gac.cz/userfiles/File/nase_prace_vystupy/Analyza_socialne_vyloucenych_lokalit_GAC.pdf.
- Kádner, O. (1925). Základy obecné pedagogiky. Díl I. [Basics of General Pedagogy]. Volume I. Prague: Czech Graphics Union.
- Lánská, K. Povinná předškolní docházka komentář s sebou přináší řadu otázek. [Mandatory Preschool Attendance Commentary Raises a Number of Questions]. Zvoní [Ringing], no. 6. [online]. Accessed 10th August 2015. http://clovekvtisni.cz/uploads/file/1427453666-cislo6_web.pdf.
- Těthalová, M. (2015). Povinná předškolní docházka ano, či ne? [Mandatory Preschool Attendance Yea or Nay] Informatorium 3 - 8, 22(4), 14-15.
- Věkové složení obyvatelstva - 2014. [The age composition of the population - 2014]. [online]. Accessed 14th September 2015. https://www.czso.cz/csu/czso/vekove-slozeni-obyvatelstva-2014.
- VÝKONOVÁ DATA O ŠKOLÁCH A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍCH - 2003/04-2013/14. [PERFORMANCE DATA ON SCHOOLS AND EDUCATIONAL ESTABLISHMENTS - 2003/04-2013/14]. [online]. Accessed 14th September 2015. http://www.msmt.cz/vzdelavani/skolstvi-v-cr/statistika-skolstvi/vykonova-data-o-skolach-a-skolskych-zarizenich-2003-04-2013.
- Vzdělanostní dráhy a vzdělanostní šance romských žákyň a žáků základních škol v okolí vyloučených lokalit. [Educational Paths and Educational Chances of Roma Pupils of Primary Schools in the Vicinity of Excluded Localities]. [online]. Accessed 10th August 2015. www.msmt.cz/file/1627_1_1.
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.